Sunday, January 23, 2011

watch this drama!!


tajuk cite ni 'MY PRINCESS'..cite ni sgt kelakar...skrg tgh ditayangkan di korea...
spe2 yg nak tengok, boleh tengok kat you tube...

cite ni pasal Lee-Sul (Kim Tae-Hee) adalah seorang wanita yang memasuki kolej lambat dari gadis lain. Seperti teman-temannya, mereka bermimpi suatu hari menjadi seorang putri, tetapi untuk Lee-Sul ia benar-benar menjadi seorang putri kehidupan nyata ...

Hae-Young (Song Seung-Heon) adalah seorang diplomat 31 tahun. Dia adalah pengganti tunggal dari Daehan Jonghap Kumpulan (konglomerat terbesar di Korea). Hae-Young juga tampan dan lulus dari sebuah sekolah Ivy League. Menyetujui datuknya `s creed, Park Hae-Young memutuskan untuk menyerahkan hak kepada syarikat dan semua asetnya. Ini semua untuk seorang perempuan muda bernama Lee-Sul.
 
Lee-Sul adalah mahasiswa 25 tahun, jurusan Sejarah Seni. Dia tidak berfikir tentang rahsia sekitarnya kelahirannya atau kakak tirinya. Lee-Sul menjaga penampilan lusuh dan bekerja beberapa pekerjaan sambilan di atas kerjaya kuliahnya. Dia juga jatuh cinta pada profesor Nam Jung-Woo (Ryu Su-Yeong). Suatu hari, Lee-Sul menjadi putri semalam. Untuk membuat seorang putri-nya, Presiden Daehan Jonghap Group menawarkan semua asetnya. 50.000.000 orang stempel kelulusan mereka bagi keluarga dan kerajaan dari seluruh dunia menghantar telegram ucapan selamat. Lee-Sul menerima peranan Puteri, tapi dia sekarang terkunci di istana dan dipaksa untuk belajar dari subuh sampai larut malam. Lebih buruk lagi, Park Hae-Young adalah satu-satunya pengajar dan dia sombong.

nak tau lagi???tengok la sendiri...korang sume x akn kecewa kalau datengok cite ni...
chaiyok...!!♥

No comments:

Post a Comment